Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: jaak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 489350
Постинги: 46
Коментари: 382
Гласове: 323
Архив
Постинг
26.06.2009 15:21 - Мечтата е по силна от крадците.
Автор: jaak Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4844 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 26.06.2009 15:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Историята е много смахната. Сега , всеки на когото я разказвам се усмихва, гледа невярващо и казва...имал си невероятен късмет. Всъщност, мечтата се оказа по силна от крадците!

На Видовден ми се обади един пич, който е известен каякар и който е един от модераторите във форума whitewater-bg.org. Каза ми, че подобна на моята лодка се продава от няколко дни във форума! Даде ми и телефон на човек, който вече я бил поръчал за покупка. Купувача се оказа българин, който живее в щатите и който си е за малко във Варна. Страстта му била риболова и решил за месеците, които ще прекара тук, да си купи каяк. Като образован и интернет грамотен...потърсил форуми за каяци и така попаднал на този форум. Видял обявата и решил да действа. Преди това се консултирал с един от модераторите, който ми се обади!
Преди година ми откраднаха каяка от морската градина в Бургас. Беше върху колата ми на багажник. От тогава ни вест ни кост. След като ми го откраднаха написах обявата във форума, с надеждата, че все някой ще го види и ще се обади!
И ето, идва Видовден!
Оказа се, че лодката вече е спазарена и чака да бъде взета от склад на куриерска фирма във Варна. Купувача се оказа разбран и ми обеща да се забави 2 дни с „взимането“. Той естествено веднага се отказа да купува крадена лодка, но помогна да спечелим време. Имаше опасност, продавача да си я поиска обратно и куриерите бяха длъжни да му я върнат.

Полицаите от 3 районно във Варна направо ми скриха шапката. Свършиха всичко толкова бързо и прецизно, че от пристигането ми във Варна в 9.30 към 11 аз вече видях лодката в склада на Еконт. МОЯТА ЛОДКА! Познах я веднага. Издрана, изтормозена. Глупаците и бяха свалили явните фабрични отличителни знаци, но не са си давали сметка, че всяка лодка има своя индивидуалност и че производителя е мислил доста по въпроса. Разпознаването мина бързо,полицаите намериха по – рано описаните от мен характерни белези и ...хайде можеш да си я взимаш, честито!

Огромни благодарности на пича дето е измислил интернета!
Огромни благодарности на каякарите от форума whitewater-bg.org без вас, нямаше да го намеря!
Огромни благодарности на Ники, който пази всички фактури и който ми достави любимата лодка преди 2 години!
Огромни благодарности на младежите от 3 районно във Варна, които се постараха страшно много и ми показаха, че БГ полицаи не отстъпват по нищо от щатските им колеги.
Специални благодарности на "купувача". Човек когото не познавам лично, но който ми стана много близък и симпатичен през последните дни!
Особени благодарности на "продавача", който намери най - подходящото място за обява!
Благодарности на фирма ЕКОНТ, които реагираха адекватно и ми помогнаха изключително много!
Все още не се знае кой точно открадна лодката ми, но полицаите, вярвам, ще го пипнат скоро!
и още нещо...всичко се случи на 15-ти...на Видовден! ИМА ВИДОВДЕН



Тагове:   лодка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - ееееееее,
26.06.2009 15:44
страхотно просто!!!Егати готиното - наистина има Видов ден!
цитирай
2. dorichela - Честито :):):)
26.06.2009 16:21
Отсега нататък само хуабви моменти :)
цитирай
3. hilkasqn - :)))
26.06.2009 18:05
:)))))) qякооооо ивсторията си я бива :)
цитирай
4. jaak - Хей, мерси много за пожеланията и за ...
26.06.2009 21:04
Хей, мерси много за пожеланията и за коментарчетата. чувството наистина е страхотно! Пожелавам и на вас, усмивка като мойта, когато я видях :))
цитирай
5. haralanov - Има Видовден...
20.01.2010 20:47
Има разбира се...
цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930