Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2010 19:02 - Кадифената стоманеност
Автор: freyja Категория: Поезия   
Прочетен: 5074 Коментари: 15 Гласове:
11

Последна промяна: 07.11.2010 23:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Плъзвай ги,

моля те,

приплъзвай пръстите ти с кадифената стоманеност

 по копринените ми страни,

по меките извивки и в непокорните ми кичури,

жоржетените мигли, и приканващо- памучни устни...

 

Хлъзвай се в мен-

 тласъчно и безпосочно,

в неудобството на пощурелия ищах,

в признанието на топъл шепот,

в завъртащо движение, извръщащо посоката-

 този път e Наша...

 

 

Разлей се в  улеите на невидимото-

с припряно- ситни капчици се слей  със мен,

в стихиен, всепоглъщащ феромонен океан...

... 

Откърши  бодящото от мене,

остави ме гола- ликото е ненужно...

 

Събери ме в Теб- дори и под мазолестите неудоби,

пак само с Тебе искам да бъда...


Докрая, моя Любов!

 






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Не просто всеотдайно,
08.11.2010 13:02
това е жертвоготовно...
Красиво отдаване. Въпреки цената не се щадиш.
Прегръдки, странна вълшебнице, и много Любов. Неизтощима... :*
цитирай
2. freyja - blagovestie- ... цената е предОпределена-
08.11.2010 13:24
двете шепи трудно ще останат пълни...

Всеки сам решава, колко му е свидно да плати...
Благодаря ти за пожеланията, Чудеснице!
Целувки :-*
цитирай
3. solinvictus - цената на нещо е материално, нещо ...
08.11.2010 13:32
цената на нещо е материално ,нещо измеримо , а това не е!
Това което си написала е като музика...не и музика ,това е нещото- което се опитват да го обяснят с много думи какво означава ,но досега неуспешно...
Браво!
цитирай
4. freyja - solinvictus- адмирациите ти ме ласкаят за пореден път!
08.11.2010 13:49
Благодаря ти!

Поздрави!

http://www.youtube.com/watch?v=Xt9nUMyO7kA&feature=grec_index
цитирай
5. blagovestie - solinvictus,
08.11.2010 14:10
говорех за много по-високата цена, нематериалната. С нея имат проблеми повечето хора, че там кредити, заеми и злоупотреби няма. Или си дързък и щедър, или не. Или си го можеш и правиш или само очакваш...
цитирай
6. solinvictus - говорех за много по-високата цена, ...
08.11.2010 14:39
blagovestie написа:
говорех за много по-високата цена, нематериалната. С нея имат проблеми повечето хора, че там кредити, заеми и злоупотреби няма. Или си дързък и щедър, или не. Или си го можеш и правиш или само очакваш...

да да и аз ...но аз не я свързвам с жертвата звучи ми религиозно и е изтъркано от неправилна употреба ...принасянето на жертва от гледна точка на съвремието ни е голяма глупост , но древните не са смятали ,че са жертва на нещо си!
Майтапя се и се прая на разбирач не ми забелязвай
поздрави!
http://www.youtube.com/watch?v=wo-kFWf0nfU
цитирай
7. blagovestie - Абе, ти се праиш на разбирач,
08.11.2010 14:45
а аз бързам да се обяснявам... :)))
Отърси се от предрасъдъците, като видиш ник благовестие да правиш асоциации с религия :))) Аз не съм религиозна. Вярваща съм. Но нямах предвид това жертвоприношение.
Съвсем в духовен смисъл го изтърсих.
Всичко си струва, положено на олтара на Любовта - ето това е най-близко до моята мисъл. И в стихът е дадено - без очаквания за получаване. Важен е акта на даването. Това е Любовта.

Поздрави и на теб! Благодаря за готината песничка :))

ПП: http://www.youtube.com/watch?v=BGU9_TkbfWM
Но понякога лирическите герои са разменени...
цитирай
8. solinvictus - аз, съм стар Дух!- а, както знаеш ...
08.11.2010 16:15
аз, съм стар Дух!- а, както знаеш само те се прераждат!хехе
уморен съм от герои и героини da igual какви са!
както казва Freya ,усмихвай се по лъчезарно и ...

ето един герой ...
http://www.youtube.com/watch?v=ugvs4KsEWkI
цитирай
9. blagovestie - Ахахха,
08.11.2010 17:15
лирически или не, успяваме да се самонараняваме и да нараняваме...
Това da igual не ми говори нищо, за съжаление.

Приятна вечер и на двама ви! :))

ПП: Не вярвам в преражданията. Би било... разточително ;)
Един живот, избори, тук и сега и...
вечност, отърсена от всяка суета...
цитирай
10. solinvictus - Как не Вярваш нали каза, че. . . вя...
08.11.2010 21:30
Как не Вярваш нали каза ,че ...вярваш? ...а във възкресения?хехе
Имало е хора които са живеели повече от 1000 г. и е им омръзвало демек писвало им и ...за ХиперБорея чувала ли си?
И на Вас спокойна нощ!
цитирай
11. freyja - Лелеее, каква дискусия съм пропуснала ...
08.11.2010 23:21
дори си представям как седите един срещу друг и сте облещили чифт големи очи, в опит да се надприказвате хихихиих
Сладури!!! :-)))

Гуш и на двамата!

Поздрави хехех
цитирай
12. solinvictus - Блага вест като нещо блаженно ли е ...
09.11.2010 00:42
Блага вест като нещо блаженно ли е или блажно?хехе
штот аз мого обичам parillas!!!
поздрави на теб!
цитирай
13. blagovestie - Само наминавам
09.11.2010 09:07
да пожелая светъл ден! :))))

Тълкуването оставям на всеки. Няма да се уеднаквяваме, я. В разнообразието са богатството и цветовете, а светът е шарен ;)))

Фрея, прегръдки, слънчице!

ПП: Вярвам в някои неща, в други не. Не може да се вярва във (на) всичко, подбирам си според това, което чувствам, а когато ме подведе - си понасям последствията ;))
цитирай
14. freyja - Пожелавам и на двама ви
09.11.2010 11:17
захарно- памучен ден с много карамелени усмивки и хрупкави моменти:-)))

ВкУсмихнете се :-)))

Поздрави, Блага!
Поздрави, Солчо! хехе
цитирай
15. solinvictus - мдаа, мене се ма подвеждат, штот ми е ...
09.11.2010 21:47
мдаа,мене се ма подвеждат,штот ми е слаб анхела!винаги ми се явава два три деня по късно и особено сутрин ...когато едвам гледам!хехехе
да усмихвайте се и ич да не Ви дреме на ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freyja
Категория: Поезия
Прочетен: 642902
Постинги: 266
Коментари: 957
Гласове: 3104
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930