Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2013 10:02 - Благодарност
Автор: freyja Категория: Поезия   
Прочетен: 4133 Коментари: 4 Гласове:
8



 За момент ми се прииска д а я докосна, да усетя хладните и ръце, така както се усеща вятъра... Нея- Девата с младенеца.

Странни мисли ме връхлитаха напоследък, но ги приемах като част от това, което се случваше на субментално ниво.

Преходът отдавна течеше- това го знаеха мнозина, но малко бяха онези, които наистина усещаха как под пръстите им струи Светлина и излъчват от всяка своя пора Топлина и Любов.

Разбира се, че имаше и други- създанията, които още не бяха на тази високочестотна вибрация и тънеха някъде в ниските нива, но Светът имаше нужда и от тях.

Необходим е Баланс!

Квинтесенцията е заложена отдавна в ядрото на Планетата Земя- та нали иначе Земята нямаше да е в това положение, ако полюсите не я държаха точно в тази й позиция....

 

Тиктакането на часовника в тихата стая отмерваше времето, което незнайно защо някой бе измислил, на фона на пламъка на свеща, които синееше в основата, а нагоре златисто продължаваше и някъде в Пространството се сливаше с въздуха....

 

Стари спомени нахлуваха в съзнанието ми,

но ги допусках,

да дойдат,

да се поспрат за последно,

преди да си отидат

и да направят място

за Новото,

което приближаваше с непоклатима увереност и Любов.

Спомнях си и всички онези моменти, в които (тогава) бях нещастна, че не съм като другите, а сега смирено и с усмивка благодарях на Бога, че ме е създал различна.

Не е лесно, да си себе си, но си трува да опиташ.

Ще ти хареса!

В един миг всичко стана различно и придоби нов смисъл, светлост и яснота.

Такава, каквато винаги досега бях желала...

Благодаря ти, Господи!

Амин!

image

image


image




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vostroto - Привет, freyja! Наистина, хубаво е ...
18.02.2013 12:36
Привет, freyja! Наистина, хубаво е да бъдем себе си, макар и променящи се, и израстващи във времето. Успешна седмица!
цитирай
2. freyja - Привет Лъки!
18.02.2013 23:08
Да, така е- с времето се променят някой неща в нас...
Успешна седмица и на теб!

Поздрави
Соня
цитирай
3. mariniki - да...
19.02.2013 15:05
Амин...
цитирай
4. freyja - mariniki-
19.02.2013 20:29
Благодаря, мариники!
Светлина и Блгоденствие за всички ни!

Хубава вечер!
Поздрави
Соня
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freyja
Категория: Поезия
Прочетен: 642867
Постинги: 266
Коментари: 957
Гласове: 3104
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930