Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2010 20:20 - Сателитен зов *
Автор: freyja Категория: Поезия   
Прочетен: 3049 Коментари: 12 Гласове:
21

Последна промяна: 26.11.2010 20:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тъгата ми се стапя в пОлета висок из върховете непознати,

където само ветровете гонят сълзите,

пилеят капките роса по моите страни,

доскоро галени от Тебе,

дори и само със очи...

 

Съдбата ме поглъща-

ревностно изпива и последните солени пръски,

които толкова грижовно в себе си таих,

да бъдат само Твои,

да принадлежат единствено на Тебе...

 

... и най- жестоко е,

когато колесниците на самолета се отлепят от земята,

доскоро споделяна със Тебе, макар и никога един до друг,

но заедно във тукашния път...

 

Загадка ще си остане Нашата история-

без гръмкото начало, нито сладостния край,

ще бъде само буца хладна,

грапаво продраскваща гърлата

в хрипове пресъхнали, застинали студени дни, безкрайни нощи...

 

Дори да искам ,

дори на Господ най- горещо да се моля да бъда Твоя,

ще остане само сателитен зов във тишината на Вселенското мълчание

                                                                                  и търсене на паралелната галактика,

                                                                                                              в която аз и ти сме Ние!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Специални благодарности на trjufelihayver-  http://trjufelihayver.blog.bg/ , който отново помогна с музикално вдъхновение за написването на този стих!

Благодаря, trjufelihayver за съвместното творчество !

 





Тагове:   път,   сълзи,   съдба,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Хубав стих,Freyja:)
26.11.2010 21:54
"ще остане само сателитен зов във тишината на Вселенското мълчание и търсене на паралелната галактика,
която аз и ти сме Ние!"
Красиви и нежни чувства! Една, непресъхваща Любов!
цитирай
2. iliada - Избърши солените горчиви сълзи,Freyja и не тъгувай:)
26.11.2010 22:05
Тъгата ми се стапя в пОлета висок из върховете непознати,

където само ветровете гонят сълзите............,
цитирай
3. freyja - ... това е нежността, която
26.11.2010 22:06
грубо напоследък дълбае душата ми,
забива остри нокти в плътта и жигосва най- чистото в мен...

Поздрави, миаа!
цитирай
4. freyja - ... опитвам се, Иля!... Благодаря ти!!!
26.11.2010 22:07
iliada написа:
Тъгата ми се стапя в пОлета висок из върховете непознати,

където само ветровете гонят сълзите............,


Понякога намираме сили именно в човешката слабост...
цитирай
5. sparotok - полет
27.11.2010 00:46
Отново полетях с теб....

Поздрави!
цитирай
6. freyja - sparotok- радвам се,
27.11.2010 10:27
пожелавам ти хубави, слънчеви почивни дни!

Поздрави! :-)
цитирай
7. demar - "това е нежността, която грубо напоследък дълбае душата ми"
27.11.2010 16:36
Днес ми е хубаво и преди малко реших,
да си напиша едно постче за нежността...
и понеже винаги съм свързвал думата " нежност" с нещо като "зов за любов"
се спрях тук.
За пръв път забелязах нежност и грубост в едно изречение...така свързани,
почти е като полет и плет...
Силата не е в човешката слабост, силата е в женската слабост...
Господ е видял, че мъжа сам е слаб ...
не струва.... и му е пратил жената, нали?

цитирай
8. freyja - Добре дошъл, Демар!
27.11.2010 16:56
demar написа:
Днес ми е хубаво и преди малко реших,
да си напиша едно постче за нежността...
и понеже винаги съм свързвал думата " нежност" с нещо като "зов за любов"
се спрях тук.
За пръв път забелязах нежност и грубост в едно изречение...така свързани,
почти е като полет и плет...
Силата не е в човешката слабост, силата е в женската слабост...
Господ е видял, че мъжа сам е слаб ...
не струва.... и му е пратил жената, нали?



да, Жената е... многолика, многозначима, многодаваща, малковземаща... понякога :-)

нали знаеш- подобно на двете половинки Ин- Ян, това сме ние- мъжете и жените един за друг... Тогава само сме цели, завършени, иначе е... ръбата заобленост, недовършен контур, непасваща плочица в Пъзела ...

Поздрави! :-)
цитирай
9. vippoker - привет фея
27.11.2010 21:30
тоя полет ми звучи като катастрофа

цитирай
10. freyja - vippoker- Привет!
27.11.2010 22:39
... турбулентност...
по- скоро е това...

Поздрави, vippo!
цитирай
11. sparotok - тъга
28.11.2010 17:24
Тъгата се лее като замръзващо планинско поточе. То бавно губи снагата си, но до последно се опитва да е в движение....
цитирай
12. freyja - sparotok- ...
28.11.2010 17:35
залива ме със силата, присъща само на водата, и въпреки да съм част от нейната стихия, някак давещо живея сред размитостите на отминаващия ден...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freyja
Категория: Поезия
Прочетен: 642451
Постинги: 266
Коментари: 957
Гласове: 3104
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930